terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, May 3, 2010

Hati ikan paus~

salam and hai semua..
lama tak tulis something dalam blog ni...huhu and lama gak tak ber'blogwalking' ke blog kawan-kawan blogger..memang rasa macam tak sempat laa...busy sejak akhir-akhir ni..apa yang saya busy kan? mestilah tesis...tapi malas je nak tension-tension kat sini...sebab nanti kang asik dok cite tesis je...bukan saya je yang tension..orang yang baca blog ni pon tension sekali...haha

macam-macam perkara yang berlaku pada diri ni..ceyy..cuma malas je nak cite..nanti you all pon cakap...ade aku kisah??haha...tak delah gurau je..blog ni salah satu cara saya luahkan perasaan yang terperam eh..terpendam..saya penat dan letih...tapi saya tahu bukan saya sorang je yang penat dan letih...orang lain pon sama.sebab tu saya tak boleh mengeluh..walaupun kadang-kadang saya rasa macam dah mengeluh pon..haha...tapi tak pe..asalkan saya ada kawan-kawan yang masih sudi berjuang bersama saya, saya dah rasa cukup bergembira dan bersemangat walaupun cabaran tu sebesar ikan paus...haha..pe aku merepek ni.

ok kawan-kawan~ mari kite ceria selalu..walaupun cabaran yang datang tu sebesar ikan paus...kita mampu hadapinya selagi kita ada sekeping hati yang tabah...percaya lah..insyaAllah..jangan mudah putus asa.go! go! caiyok!

6 comments:

Anonymous said...

siapkan thesis ko cepat
pastu blh main blog puas2
hehe

ziha said...

hahah..baik kapten. :)

Unknown said...

yeay ziha..
meh kter berjuang sm2..
kihkihkih...

Lucy S. said...

wah tetibe cam takot lak nak buat tesis mase final year nnt =.="

niny said...

kak ziha. chaiyokkk!!!

ziha said...

husnaa..berjuang hingga ke titisan darah terakhir..huhu


alynn..jgn takot..seng je tesis tu.hoho :P

niy..tenkiu :)