terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, June 7, 2010

Solekan Hari Bahagia

Salam semua~
Saya mulakan mood saya pada hari Isnin ni dengan perasaan yang agak serabut..seperti gambar di bawah...huhu..macam-macam perkara nak difikirkan..masalah negara yang masih belum selesai2..eceyy...ngades plak.

Oke..rileks Ziha.jangan pikir masalah-masalah dulu, sekarang ni kena tenangkan fikiran, cari idea yang segar...google2 buat research..supaya hasil kerja tangan kamu nanti akan membuahkan hasil yang menarik dan cantik..ape aku merepek ni?huhu..


Sedang mencari inspirasi untuk solekan hari bahagia nanti..hurm bile tu? dalam masa terdekat ni lah..siapa? saya ke?hehe...kite tunggu jela ek..kan saya cakap saya akan umumkan nanti..he...so, tunggu..ekekeke.

So, pagi tadi kejenye menggoogle-google picture pengantin and tengok youtube pasal wedding make up nih.. sambil tu mengemas2 rumah gak...aduss kena bebel ngan mak sebab wat keje lambat.mane taknye..kejap kemas, kejap google, pas sapu sampah gi tengok video kat youtube...heh..patot pon kena bebel cik ziha oii...alaaa, rileks ah mak..dah siap pon kemas umah..pasni tolong mak masak plak..kasi saya chance berblogging sekejap..heh.

Hurm..just nak tepek gambar sape ntah ni..artis korea kut..u all kena sapa nih?hehe..sori i tak kenal..just nak amik gambar die yang sweet je nih.sebab sekarang ni suka ngn Korean make up.sebab make up dorang nampak simple and natural but cute... :))

oke you all...nanti sambung lagi..nak pergi memasak..tapi belum mandi lagi macam mane??hehe..

3 comments:

Anonymous said...

haha. akak, hehe... klu dah smpai hari bahagia tuh jgn lupa umumkan tau. hehe. :DDD

ziha said...

ok mas..hihi

Atiqah said...

yg first tu pelakon cite love story in harvard..Kim ape ntah..
yg second Eugene selalu berlakon cite2 kelakar..bju yg die pkai tu die berlakon cite Wonderful Life..