terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, January 25, 2011

twitter n facebook


twitter? ahha siapa ada twitter? sila angkat tangan! v(~_~)/..saya pon tergolong dalam kalangan orang yang ade twitter nih.ehee..tapi kan..tak de aktif sangat, seaktif facebook..opps! sekarang pon saya tak aktif berfacebook..saya selalu online facebook, tapi nak tahu apa saya buat?? just bace status kawan-kawan, tengok gambar2 yang menarik..he itu saje lah..saya sendiri if nak update status pon, tak de ape nak di update sangat..so, just online diam-diam saje lah..huh,, dah boring berfacebook agak nyer :(

bercakap pasal status,, hurm betul ke kita boleh update status apa sahaja di facebook?? ermm kadang tu yelaa kan, ada orang tak suka kita berstatus sedemikian rupa..eceh terskema plak.status yang berupa cacian, makian, bercintan-cintun tu ke...kadang tu sampai orang rasa geli nak bace status yang di update facebook..setakat ni, di facebook saya tu, tak delah sampai geli saya nak baca status kawan-kawan..sebab kawan-kawan di facebook tu kebanyakkan nyer saya kenal..mereka masih bersopan-santun n menjaga adab sebagai orang timur...hehe.honestly saya tak kesah pon status yang macam tu, siapa lah saya nak judge orang..yang penting status tu tak mengaibkan saya sudah lah..saya tak kacau orang, tak kan orang nak kacau saya.betul tak?

opps! sebenarnya saya nak cakap pasal twitter..tetiba plak boleh melalut pasal facebook plak..hee saya ada twitter, tapi tak berapa nak aktif laa..cume sekarang ni rajin gak saya buka twitter.. :) bestnyer twitter kite boleh update status setiap lima 5 minit.haha macam lah facebook tak boleh update status tiap 5 minit..ntahlah sebabnye saya tengok ade mamat nih die update status die tiap 5 minit..ohhh macam tu ke twitter??heheh,,saya tak tahu.kuikui.

5 comments:

AA said...

huhu..de twitter tp x guna, de account twitter tp x reti fungsinya sbg apa...so mls nk bertwitt..hehe

ziha said...

haha..kite pon tak tahu..tapi pki bedal je..saje lepas2 tension kat situ..sebab tak ramai follower..boleh la..hehe

Miss Ziela said...

ada twitter tapi i lupe password la datin...teheeee;p

ziha said...

alamak! buat yang baru ler pe lg..haha mcm tak byk plk kn account nk kena buat?

snputriamran said...

twitter byk gosip artis! ngeee ;P