terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, March 27, 2016

I'm a Beauty Consultant now!




Assalamualaikum and good morning!

Hai semuaa....ahaa jangan terkejut,walaupun saya taip entri ni malam2, tetap saya greet good morning. Sebabnya ia menjadi amalan dalam Mary Kay utk ucapkan 'good morning' setiap masa, supaya mood kita sentiasa bersemangat seperti di waktu pagi. 

Pejam celik, pejam celik lebih kurang 6 bulan dah saya menyertai Mary Kay sebagai beauty consultant. Selama ni saya cuma pengguna Mary Kay selama 5 tahun. Tapi baru sekarang saya terfikir untuk join Mary Kay as BC. Alhamdulilah selama 6 bulan ni, banyak ilmu yang saya dapat. Semuanya kerana saya minat. Minat bidang kecantikan n kesihatan kulit. Minat juga untuk berbisnes sambilan.

Ok lah, next posting nanti saya akan kongsikan macam-macam product Mary Kay yang menarik and info yang best2 untuk anda semua. InsyaAllah.

Untuk yang berminat dengan produk Mary Kay ni, dan nak kan konsultasi  kulit percuma dari saya. Boleh PM / Wassap no di bawah.

0197438489
Zulaiha
Independent Beauty Consultant.

Jangan lupa like my FB page : Mary Kay with Zulaiha
             Follow my instagram: @zihaatmk  Twitter: misshazam 



No comments: