terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, January 3, 2013

corat coret


ini antara tiga perkara yang bermakna buat saya sepanjang tahun 2012 :)

KERJAYA~

alhamdulilah, impian makabah serta hasrat hati yang sekian lama telah tercapai. mungkin saya target untuk lebih dari itu. tapi sebagai permulaan biarlah saya belajar dari bawah untuk menjadi yang di atas.insyaAllah ada rezeki untuk saya juga nanti. ini pun dah bersyukurr sangat. terima kasih kepada semua yang sudi membantu dan mendoakan saya menjadi seorang guru.


PREGGY MOMENT

saat-saat indah yang tidak dapat dilupakan.sehingga kini terasa macam nak ada baby dalam perut lagi :P. saya teringat segala susah payah saya dah incik suami ketika ini. kami masih baru menjalani kehidupan suami isteri, banyak perkara perlu dibaiki dari segi emosi, ekonomi dan macam2 lagi. cuma kata kunci ketika ini ialah sabar dan saling memahami. alhamdulilah, dapat saya lalui semua dengan tenang.



MY FIRST BABY

lahirlah khalifah cilik bernama Muhammad Harish bin Mohd Hazam. tidak ku sangka bayi seberat 2.9kg ini keluar dari rahimku. Allah sahaja yang tahu betapa gembiranya dapat menjadi seorang ibu. Memang pada awal kelahiran, banyak masalah yang saya hadapi tapi alhamdulilah 8 bulan telah berlalu dan saya belajar dari pengalaman. Anak semakin membesar dan keletahnya mencuit hati, saya and suami sangat bahagia dikurniakan si cilik ini.


sekian coretan 2012 saya :)

2 comments:

cik husna said...

aloooo..bestnya...i suma xde lg..insyaAllah..doakn saya :D

ziha said...

xper....nanti mase u akan tiba. 2013 ni.insyaaAllah,.