terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, January 1, 2013

2013


assalamualaikum..
 
selamat datang tahun baru 2013! alhamdulilah bertemu kita di tahun baru 2013..berkesempatan juga saya mengupdate blog di tahun baru ni..maksudnya dah masuk tahun kelima lah saya menulis blog ni.tak sangka! hehe masih mengekalkan konsep "sukahatiakunakceritaapa" dalam blog ni. In shaa Allah, semoga diberi peluang untuk terus menulis sebagai pengisian masa lapang ttg diari kehidupan seseorang yang bernama Ziha.ecehh.

tahun baru ni saya mengharapkan dapat jadi seorang yang baik. dah baik jadi lebih baik.lebih baik dan lebih baik. ANAK, IBU, ISTERI, CIKGU YANG BAIK.Semua yang terbaikk lah..hehe inshaaAllah.semoga dipermudahkan.dalam menjadi seseorang yang baik di mata manusia, semoga saya juga akan menjadi hamba Allah yang baik juga dalam menggalas segala tanggungjawab.Aminn

pic from google image







happy new year you all!

No comments: