terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, January 31, 2013

sentapan pagi

terjaga pagi2 macam ni....sentap tetiba RPH tak siap lagi!! arghhhh! baju pon tak gosok! arghhh! ini gara-gara tertidur time tidurkan Azid.haha padan muka.  selalunya macam tu lah.. tidurkan anak, mak nya tertidur sekali. tapi siap dah RPH.baju..errr.sok pakai je baju y takpayah di iron..senang.hihi  now time to update blog sat before February menjelma...sekejap je kan dah nak february??

ape lagi kan, kalau dah online malam2 macam ni tak buka FB and blog? itu sajelah rutin i bila da online. hehe jengah2 blog kawan, stalk2 fb orang...haha tak bleh blah stalk fb orang....tak de kje lettew! kihkih..stalk  fb orang bermaksud 1. p tengok gambar and wall kawan2 yang menarik 2. p tengok gambar and wall orang yang pernah meruntun qalbu saya. perrgggghhhhh! ayat tak boleh blah. ehehe..tapi memang itu pn sebenarnya. saya pon tak paham kenapa bila kita tak suka orang tu, semakin kita nak tahu pasal kehidupan dia..tapi saya bukanlah mengganggu ke apa.tapi sekadar ingin tahu..itu saja. saya manusia baik :)

itu saja kot. kesimpulannya jadilah manusia yang baik dan tak mengganggu hidup orang lain.he tibee je kan? oklah nak sambung tidur...ade beberapa jam saja lagi untuk bangun semula, and siap2 g sekolah...bubyyee!

No comments: