terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, November 10, 2011

exam BI paper 2

paper kedua sudah selesai..alhamdulilah..nak tahu macam mana saya jawab tadi?? huhu semuanya menggunakan teknik common sense..kebanyakan soalan lah saya guna common sense and based on my experience masa praktikum dulu...feww! lega sikit..ada tinggal 1lagi paper penting.harap-harap dapat jawab lah paper yang satu nih.

untuk paper hari ni saya memang tak berapa nak study sangat. (samalah dengan paper semalam..ahakss) lepas je jawab paper 1 semalam otak terus beku, sebab exam hall dah macam kutub utara dah..abes exam pale tak okeh lagi..walaupun paper semalam senang sikit berbanding hari ni, tapi disebabkan hari ni exam kat bangunan lain, jadi tak berapa sejuk...paper yang susah bolehlah dijawab dengan tenang tanpa sakit-sakit kepala selepas menjawab.huhu

nasib baik exam after this kat bangunan yang sama, tak tension kot..tapi tak tahu lah soalan nye macam ne nanti. Subjek Bahasa Inggeris dah boleh tutup buku, segala nota and tok nenek nota sudahlah disimpan untuk dijadikan kenangan.hehe...tinggal paper Ilmu Pendidikan.Bersedialah tiga buah buku IP untuk dikhatam dalam masa 3 hari ni..uhuhu...

doakan kejayaan saya ye kawan2!

No comments: