terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, June 26, 2010

Pelamin ungu ku~ :)

salam...cerita hari Sabtu..hari ni saya telah pergi ke majlis perkahwinan kakak kawan saya.kawan saya ni satu sekolah rendah..and kakak dia pon sebaya dengan my sis...so tengah hari tadi saya g rumah die yang dekat kampung sebelah nuu with my bestfriend, Epi...kirenye hari ni dapat la we all jejak2 kasih, sebab lame weh tak jumpe...sekarang ni saya dah dok kampung, so bertemu laa kawan2 lame...weeee...seronok tau.

Ni la kawan-kawan saya.. :)
Dila, Ziha and Epi~

seronok dapat jumpe kawan-kawan lame..dapat update2 cite terbaru lagi sensasi..cewaah..hehe..almaklumlah, lame dah tinggalkan alam sekolah rendah.masing-masing sekarang dah besar,kalau tak dulu kecik2 pakai tudung senget2 laa..terberak dalam suar la...tu bukan saye eh..hihi, hai macam2 lah..serius, saya rindu zaman sekolah rendah dulu.masa sekolah rendah, saya betul2 rasa keseronokkannya..hari2 nak ke sekolah sebab nak jumpa kawan2..tanak ponteng2.huhu tapi budak sekarang..haishh..baru sakit sikit dah tanak g sekolah..okeh lupekan, meh tengok pelamin pengantin yang cantik tu..purple you..macam tahu2 je ai nak buat pelamin macam ni nanti..huhu..cantiknyer... :))


nak amik gambar ngn pengantin sebenarnyer...tapi pengantin tengah di make-up jadi tak dapat la nak bergambar...so, we all pe lagi...menggediks la bergambar kat pelamin...hihi


tak lame lagi kite, Epi...hehe

yeayyy...yang tengah tuu posing lebey sikit..haha

okey..pic seterusnya...ehem, mule tu macam segan nak bergambar atas kerusi pengantin..heh..teruk kan? pengantin tak duduk lagi, I dah duduk...hoho...tapi i da minta izin ye....nak amik berkat ni...haha, insyaAllah, nanti sampai la mase nye tu...

9 comments:

Atiqah said...

kat tmpt keje kte x de org yg fanatik ngn purple..so boleh la mempoyokan dri pkai purple tiap2 hr, bwk brg2 purple..hehe

Anonymous said...

hehe, Insyallah... akak akan smpailah masanya tuh, hehe.

ziha said...

bguslah tqah..nanti time wedding rase la lain dari y lain..he3

mas~ insyaAllah..tak sbar ni..haha

Noorliyana Rashid said...

wahh. cantiknya pelamin. suke!

ziha said...

yana da suke2 pelamin ni...da sampai seru eh?hehe

aNiS tHe BumbleBee said...

amboih boih...kenmain punye posing..tihihi..nnti time ziha jgn lupa jemput akak ye...weeee!

ziha said...

hehe..insyaAllah kak..nanti saye jemput semua.. :)

[z@ck] said...

cantik pelamin =)

ziha said...

pelamin ni mmg cntik..sbb kler purple. :)