terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, December 1, 2011

welcome Disember!

sudah masuk bulan Disember!! wahh sekejap je masa berlalu.sedar tak sedar, pejam celik pejam celik dah bln doblas! saya plak semakin takut nih, sebabnya 6hb 12 ni saya ada interview SPP.hoho dah lah tak prepare sangat.ni haa baru nak cari-cari info sikit. haha. cuak seyh! saya memang tak suka temuduga nih....tapi nak buat macam mana kan. terpaksalah suka tak suka kena suka jugak!

saya dapat rasa lah, bila asik ditemuduga, rasa level of confidence tu ada up sikit.cece. but perasaan cuak tu memang tetap adalah.tapi berbeza la masa dulu2 lepas SPM pergi temuduga.lain benor la..hehe sekarang ni ok sikit kot..kita bantai je nak cakap ape nanti..hihi

beberapa hari ni mungkin agak bizi..kena pergi tolong rewang rumah sedara.tak pergi macam tak sedap plak...lagi satu kalau pergi mungkin ada chance dapat makan NASI AMBENG! kihkih,, saya mengidam sangat nak makan nasi ambeng nih!! then dapat makan nasi minyak.erm nasi minyak ni tak berapa sangatlah. but nasi ambeng yess..i like. :) rupa nasi ambeng seperti rajah di bawah...

nasi ambeng makan dalam dulang ramai-ramai...syok tau!



back to my topic, mcm ne nak prepare utk temuduga nih??huhu

p/s: masa taip line yang last ni saya baru lepas masak..wooo penatnyerrr..sempat ke tak eh nak g rewang? :(





No comments: