terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, May 29, 2012

kapsul


wahh,, apakah benda ini? cer teka, cer teka...hihi

kapsul ajaib ni..besaarr punya. :P


nak tahu apa dia..meh kita sama-sama tengok!
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
TARAAAA!

cermin mata baru! hihi


 kecoh betul..cermin mata baru pon nak tunjuk..

huh! mestilah! dah lama mengidam nak cermin mata baru.

saya bukan orang yang sentiasa buat cermin mata.oleh sebab cermin mata lama dah senget benget and calar balar  barulah saya ganti.tu pon terpaksa..spek yang lama dah kena pijak, dibawa tidur, mandi erm macam2 la..sampai anak murid saya darjah satu pon tegor..teacher, cermin mata teacher dah nak patah..huhu

tengoklah gambar bawah ni..yang kaler purple tu spek lama, yang kaler maroon tu spek baru.


lihatlah perbandingan saya dulu dan sekarang.hihi

3 years ago

sekarang. 2012


amacam geng? de perubahan tak? 3 years ago gambar zaman anak dara..now dah jadi mummy.hihi
 
tak banyak beza pun spek lama dan baru.memang saya minta bentuk spek yg hampir sama dengan yang lama.warna je lain. saya tak berani nak mencuba pattern spek yang lain..mcm tak sesuai je ngan muka ni.huhu FYI, cermin mata baru ni RM300 jenama Lee. boleh diterima lagilah harganya. cermin mata lama RM200 jenama Giordano dulu student price,, tak dapat da lagi harga student ni. saya memang agak berkira kalau beli spek ni.kadang tu kedai taruk harga yang tinggi, padahal spek tak seberapa. hoho 

ok la...mummy nak p tengok anak kat dalam buai sat..sudah bangun ka belum...daa dulu.

ps: ini cermin mata keenam saya.


2 comments:

cik husna said...

spek kiter sama brand n sama hrga..sehati sejiwa..hehe..tapiiii..len pattern..u tetp cntik sperti dulu dear :)

ziha said...

yeke?hihi kebetulan....sama spek nye. nk pki spek mcm u x sesuai la muke i.

thanks husna. :)