terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, July 14, 2012

keputusan kemasukan u dah pon keluar hari Jumaat yang lepas. erm teringat dulu-dulu masa nak semak keputusan masuk u..ada sedikit berdebar sebab tak tahu nak dapat u mana. yang pentingnya konfirm lah tak dapat course pendidikan sebabnya tak dapat panggilan temuduga.huhu so, 3 pilihan yang teratas tu dah burn la...and da dapat agak lah mesti saya dapat pilihan yg ke-4..UKM. 

dari lepas SPM mmg saya mohon nak course pendidikan tapi tak pernah dapat. after STPM pon sama. bila dpt course Lit in Eng di UKM pon, abah asik tnye nape tak dpt course pendidikan. asik compare je ngan kawan yang dapat course cikgu ni. sedih jugak, tapi nak buat macam ne, tak de rezeki time tu..tp segalanya ada hikmah di sebalik kejadian. Allah akhirnya beri rezeki nak jadi cikgu kat saya jugak. saya rs bertuah dapat belajar di universiti and IPG. alhamdulilah. pengalaman yang sangat best.

tahniah to my sis in law cos dapat UPSI..termakbul juga hajat mak nak tgk Lia masuk UPSI. 

No comments: