terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, February 22, 2013

curhat di pagi hari

HI YOU ALL! terjaga pagi2 buta @ 4 am ni.terus update blog ye...hehe bukan ape, laptop already da buka.so membebel sekejap sambil memakai masker mary kay nih.ahakss..seriously, lama gilerr x berupdate blog nih, ecehh. banyak nak cite sebenarnya. time cuti CNY yang lepas macam2 gambar nak dikongsikan.hehehe tapi rasa macam dah basi plak.keh tak pe, tengoklah macam mana nanti :P
 
satu luahan perasaan untuk dikongsikan : 
 
saya masih terngiang2 lah,, bila ada orang cakap saya guru tak berwibawa. mungkin dia dalam nada bergurau, tapi cara dia cakap tu macam dia tak tahu saya yang sebenarnya. tak bermakna kalau guru tu nampak relaks dia tak de kerja, kerja kena buat sampai tengah2 malam baru boleh dikatakan berwibawa..padahal cikgu tu gunakan masa di sekolah untuk siapkan tugasan..so di rumah boleh fokus masa untuk keluarga..sedih tau ble dia cakap macam tu.padahal setiap hari saya memikirkan anak murid saya n cara mengajar yang seronok dan berkesan untuk mereka..sebab saya nak memberi mereka pengalaman yang berharga sewaktu pnp..

ok lah...malas sedey2! nanti pagi nanti g sekolah...bekerja seperti biasa.senyummm tak sabar nak jumpa anak murid saya. :)


1 comment:

cik husna said...

sape tu?meh cni i cubit mulut dia.