terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, November 12, 2011

dapur impian



assalamualaikum semua! selamat hari sabtu!

mood dari malam tadi : cari resepi masakan yang sedap-sedap untuk belajar masak lauk-pauk yang best-best. copy & paste resipi yg berkenan then save.dah banyak sikit akan dibukukan buat panduan. ade duit lebih sikit pergi kedai buku beli buku resipi! ahaha sangatlah excited nak belajar memasak.

saya bukanlah tak pandai masak, tapi cuma nak belajar masak makanan baru yang belum pernah test je..ceyy! nak ngaku gak pandai masak..hehe. sekarang ni belum sempat lagi nak masakkan macam-macam untuk encik suami.al-maklumlah duduk berjauhan. tapi sekali-sekala tu ada lah, bukan tak de langsung.

saya suka memasak sebenarnya. tapi sometimes saya rasa tak selesa bila terasa bukan di dapur sendiri. nak-nak lagi bila dikelilingi dengan orang yang rasa masakan die jelah yang sedap.cara masakan dia jelah yang betul. saya pun tahu memasak jugak dan saya pun ada cara memasak tersendiri.huhu tapi tak pelah, think positif je, kate nak belajar masak.terima jelah apa cara memasak sekalipun.


tak perlu dapur yang besar, cukuplah small kitchen macam ni untuk saya memasak utk suami dan anak-anak nanti. berangan dulu tak pe kan? :)

5 comments:

shezz said...

all the best...bgus ada future plan...nk kawen jugak la rasanya. hekhek.

cik husna said...

i pun nk berangn nak dpur kcik mcm ni gk la.heeeee..u,nnt msak tuk i skali.nk jgk rs msakn u...ngeeee

ziha said...

syaza~hehe tenkiu..ape lg kawen la after this..da boleh dah 2..hihi

husna~ jom berangan same2!haha boleh2 nanti jemputlah datang rumah i..boleh masakan utk u.. :)

budak penjara said...

mmg hobi pompuan la kn impi barang2 dapur..hehe

ziha said...

haha...hobi gak..nk2 klu da berkawen.