terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, January 13, 2012

again..good news.

salam Jumaat buat semua.
again, today  I got a good news for my posting. saya ditempatkan di SK Permas Kelapa. SK Permas Kelapa ni sekolah masa saya buat SBE dulu.dekat je dari rumah, xsampai 5 minit kalau merempit.hehe Along saya pon mengajar di sekolah yang sama..he janganlah die buli saya nanti.. :) sebenarnya memang dia ada cakap, yang kat sekolah tu kurang guru bahasa Inggeris. bukan kurang lagi, cuma dia sorang je cikgu BI yang ada..huhu my family semua memang mendoakan saya dapat kat sekolah tu je sebenarnya.tak sangka plak masin mulut semua.

saya rasa bersyukur sangat sebab dapat sekolah yang dekat. Allah sangat memahami kesusahan yang saya alami sekarang. jadi dia tempatkan saya di sekolah ni.alhamdulilah. insyaAllah akan cuba buat yang terbaik di sekolah baru nanti..doakan saya ye kawan-kawan! :)

No comments: