terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, February 22, 2012

blog ku sayang

hi blog! saya rindu awak! lama betul tak update awak ye.saya sangat penat lately.nak taip pon tak larat tau...ini taip sambil baring-baring atas katil..punyelah malas dan tak larat..tapi semangat nak berblogging tu masih ada lagi..haha caiyokk ziha! saya dah samapai ke tahap malas nak update status di Facebook..yeahh, ini mungkin disebabkan faktor saya sudah matang..haha dulu masih zaman remaja dan kanak-kanak lagi, so rajinlah mengupdate status..

ehh, tidak lah macam tu sekali...bukan sebab dah matang or rasa diri dah dewasa..kadang tengok de je makcik-makcik and pakcik-pakcik tu rajin betul update status..layan fb.pergghh kalah orang muda-muda macam I.hihi entahlah mungkin sebab malas dan rasa tak de pe yang menarik untuk di share kan dengan kawan-kawan. tapi sebenarnya saya selalu je on fb tu..cume jarang update status,upload gambar and komen2...saya just jadi stalker je..ada yang menarik minat saya, saya komen lah.hehe

oleh itu, sesiapa yang merindui saya,cehh ada ke? datanglah jenguk-jenguk saya di blog ni..insyaAllah blog akan sentiasa di update..sebab saya sayang blog saya.hihi

No comments: