terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, March 12, 2014

surprise birthday party... :)

A surprise birthday party from my pupils...terharunyaa saya. Sayang juga mereka pd teacher dorg yg garang
ni...hihi.. da lama dorang plan nak wat besday party ni..siap pakaikan saya topi and suh tutup mata bila masuk kelas time. Saya layankan jelaa.. :)

they're my lovely kids..love them all.

Sesi memotong kek..thanks for the cake and the gifts..
Lastly...2 perkara lucu and comel saya dpt harini ialah...
1st- birthday cake w 37 candles..it means umo saya 37 thn laa?? Ni kes tersilap kira...sebab haritu sy ks th mereka sy lahir th 1987..so suruh la mereka kira sendiri...bila suh kira sendiri jd 37 thn plak..huhu..kena belaja math lagi ye anak2.

2nd-then dpt bday wishes y cute ni. Moga2 dpt baby yg comel..tenkiu syg..doakan teacher ok..spy dpermudahkan nanti. :)

Sungguh x dpt dilupakan. Mereka da rancang smuanya dah lama..hanya semata2 nk menyambut bday n mgembirakan sy. Alhamdulilah dpt anak murid yg baik mcm mereka. Teacher doakan kamu semua berjaya di dunia n akhirat.aminn.

No comments: