terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, December 30, 2009

Sedih (~_~)


Salam n nite you all...

Tak de per..cume nak tulis sikit je nih...nak meluahkan perasaan yang sedih yang terpendam di dalam hati..huhu.. sedihnye la hai sebab laptop rosak lagi..hurmm kali ni rosak dah macam tak boleh dibetulkan lagi..boleh betul kan..tapi mahal lah..owang kate kalau motherboard yang rosak, kos nak baiki nye mahal..lebih baik beli yang baru..betul ker?? huhu tak tahu laa macam ne..nak beli yang baru pon masalah gak ni..mane nak cari duit?? dah la ptptn jer..hurmm.. de tak sape2 yang baik hati nak kasi I pinjam??huhu Dah la da final sem nih..nak wat tesis lagi...aaaaaaaaaaaa!!! tension2!!! Mampu ke kalau saye cume gunakan komputer kat cc nak siapkan mua assignments n tesis??? Sedihnyer..Allah jer yang tahu perasaan dan kepayahan ni..

9 comments:

Missjunne said...

sorry to hear dat dear..tuk sejukkan ati you, i hadiahkan doa seribu dinar tuk you. baca dgn makna skali k..da..

Atiqah said...

k ziha dtg r blk kte..bila2 nk guna gtau la..kte gilir2 wat assignment..tesis ke...ok je kte ni..at least x de la asyik berblog je x tntu masa..

JIVEBUMZ said...

siannye sabar k.. kita serupa tapi akak punye pc jer la.. haru jugak dibuatnya yer tak pe g bodek2 family belikan laptop baru untuk ziha yer

diey said...

salam ziha.

saba2 yer. d pun laptop problem gak.biasela dah hujung2 sem ni. byk ujiannye.hehe

ziha said...

thanks tqah, kk..sejuk hati ini mendengar nyer..insyaAllah nanti klu de benda y penting ke kite pinjam la lappy tqah..thanks yer...

kak ila pon pc prob eh?huhu de tak gak nye y jual lappy yang tahan tak rosak bile2?huhu

salam diey2!! lame tak dengar cite..huhu harap2 prob ni blh diatasi..cpt2 la dpt laptop baru..isk3

Cik_SejarahCintaMastura said...

aduh... ksiaan nyaa.. harap aakak bersabarlah..maybe ni ujian dari Allah...

alah senang jeh pinjam dari kawan2 akak.. insyallah.. mesti dapat punya.. :DDDD

cokelat lover said...

sori ziha..sabo yer..
InsyaAllah kmnisan tbe slpas kpyhn..ceh..ak pndai ckp jer..
hehehe..

Tedrichie said...

hi ziha.. sorry 4 yah... klu motherboard rosak susah la.. circuit probleem or cmne? tp slalu klu motherboard rosak, bole tuka baru... klu dlm warranty xpe... yg penting data x hilang coz its priceless, Board mmg aade yg baru, sbb xde laptop yg dtg seketul, semua pasang kt msia... Dun worry k. Hepi new year.

ziha said...

thanks husna, mas & ted..huhu
harap2 dpt la sebijik laptop baru pas ni..hepi new year u all..hehe