terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, July 27, 2011

my three cute bears


my three cute bears~ :)

comel kan bear saya ni?

my three cute bears menunjukkan sudah minggu masuk minggu ketiga saya di sekolah~


ermm buku rekod mengajar saya yang polkadots...haha


haha....pencil case saya pon nak tunjukkan kat korang!

haishh sejak bila plak la saya jadi penggemar pink nih?

tataulah..sebab time beli, warna pink je yang nampak cantik..

yang lain macam tak berkenan plak.~

well, rasa lama plak tak menghapdet blog ni..

cian blog saya ni, terbiar..huhu

so busy laa sekarang ni...

tapi tak delah bizi mane pon :P

cume tenet tak berapa nak elok je kat uma sewa tu..

ini pon update live dari stafroom..ngeh2...

de free sikit update la blog sekejap..

sambil2 mengupload video dr youtube utk bahan mengajar nanti :)

oke you all,, de masa saya update lagi.. :)

2 comments:

shezz said...

comelnya bears. buku rph tuh boleh balut warna warni ke? bestnya...kitrng terpaksa tgk kaler coklat yg buruk tuh ja...huhu

ziha said...

hihi..boleh je..ikut suka aty la kn? pe lagi syaza, p la balut buku tu..hehe