terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, July 7, 2011

tak sabar nak tunggu esok!

esok merupakan hari terakhir saya sebelum berpraktikum..huhu entahlah,, sedih ke tak ek? sedih sebab akan berpisah dengan kawan-kawan..dah takdelah nak buhu-buhu lagi.memasing nanti akan pergi ke sekolah yg telah ditetapkan. ade sikit eksaited la..eksaited sebab nak mengajar di sekolah baru.erm lame tak mengajar..cuak pon ade gak, sebab kali ni akan di 'observe' oleh pensyarah..doa-doa lah saya lulus nanti ek..

esok gak eksaited, sebabnya nak balik kampung! heh FYI tempat saya praktikum nanti kat Pontian.senang la sikit nak balik rumah selalu..dan jumpa dia :).doakan segalanya berjalan lancar nanti..

p/s: ada sesuatu yang menjadi kerisauan saya..pasal cerita orang yang 'jual ikan' tulah! haishh..tataulah nak buat cane..hopefully dia tak menyusahkan hidup saya.

4 comments:

AA said...

nape ngn org jual ikan tu k ziha? die kaco hidup k ziha ke?'

cikpepel said...

sy dlu pun praktikal kt pontian :) smk seri perhentian

ziha said...

AA~ belum mengganggu, tp kena berjaga2 la dulu.tp thp jual ikan die sangatla tinggi.huhu

ziha said...

oh yeke cikpepel..dekat je tuh.sekarang mengajar kat mane?