terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, July 15, 2011

week 1 berakhir~

salam~

alhamdulilah sudah melepasi minggu pertama. lagi 11 minggu berpraktikum.hurmm tak sabar rasanya nak cepat-cepat habis praktikum..sekarang ni masih di peringkat awal lagi lah. belum rasa sibuk..tapi...tak boleh la nk tangguh-tangguh kerja..so this weekend, macam biasa nak balik rumah, but this time tak boleh bersenang-lenang kat rumah..kena prepare lesson plan untuk next week. kalau boleh siapkan draft lesson plan,and tunjuk guru pembimbing.

saya rasa happy hari ni sebab guru pembimbing congratulate me..hihi tapi tak bermakna PnP saya bagus sangat.masih banyak lagi perlu diperbaiki. saya berharap anak murid pun sukakan saya :)


next week nak ajar Sains~ tajuk Absorption..saya sedang memikirkan Spongebob ni.ape nak buat ngan Spongebob ni yer.. :))

2 comments:

AA said...

wah ajr sains ke?hehe all the best cikgu ziha..

ziha said...

yup..sains tu minor..tenkiu tqah.