terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, August 22, 2011

salam, hai lama benar tak menulis kat blog..hurm xde idea nak tulis sebenarnya.. tapi dah minggu nak dekat-dekat raya ni..saya update la sikit dari tak de langsung kan! haha.

cerita hari ini, saya telah dipantau untuk sekian kalinya..kali ini dengan KJ...erm iaitu Ketua Jabatan..mula tu rasa cuak tau, sebabnya portfolio saya tu tak berapa nak lengkap sangat.then mendengar stori mori dari kengkawan yang telah dipantau oleh KJ ade yang kena marah n kena skola kan sekali...haahaa lagilah membuatkan saya cuaaakk!! huhu

alhamdulilah, tiada masalah sangat..perkara yang buatkan saya cuak tu tidak disangka mendapat pujian.hehe masih terngiang-ngiang and terbayang-bayang perkataan cantik yg didengar dan baik yang dibaca tadi.. :)

nak mengupload gba portfolio saya tu, tapi tenet slow sangat..erm tak pelah next time maybe..ok la nt sy update lagi eh.. :)

No comments: