terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, August 11, 2011

hebat ke

salam

penat dan takde mood lah saya..tapi paksakan diri jugak..huhu

kan best kalau praktikum ni cume pikir mengajar je.

tak payah siapkan portfolio segala bagai..hoho


sekarang ni mana-mana kalau pergi orang boleh detect saya ni cikgu.

ermm macam mane eh orang tahu?

even saya seniri kalau tengok orang tak boleh nak agak sama ada die tu cikgu or bukan.

UNLESS

die pakai name tag! haha

sebelum jadi guru, saya selalu tanya pada diri seniri...

boleh ke saya jadi cikgu?

masa dulu banyak dipengaruhi oleh abah..

die yang nak sangat saya jadi cikgu,,

pengalaman masa jadi guru ganti yg sebabkan saya rasa diri ni tak sesuai

sebabnya saya ni tak sabar n tak tahu nak mengajar macam ne.

tapi alhamdulilah lah, bile masuk IPG, ade confident sikit nak jadi cikgu..

pasal ape??

hehehe...

pensyarah pembimbing saya ade beri feedback die nampak ciri-ciri seorang guru pada saya.

ciri-ciri macam ne tu tak tahulah.haha

tapi mungkinlah, pengalaman sebagai guru ganti banyak mengajar saya.

sedang berusaha menjadi yang terbaik! :)

expectation kementerian tinggi terhadap kami, die nak bila kami habis praktikum and posting nanti terus jadi GURU YANG HEBAT.

takotnye bile dengar GB saya bagi tahu macam ni tadi.huhu





2 comments:

AA said...

I am a teacher too now..cant believe it myself that I am finally choose to be one when i kept denying that i am not into this profession. but seriously, i could now see it myself the fun side of being a teacher..the moment when i see students could understand what i teach them, is the best moment ever.

in the end, i still feel that this is not what i wanna be for my future career.

eRiNsZ said...

ziha~ suatu hr d zaman remaja akak p kdai kain n dok tgah plih kain tu tokey kdai tu tanyer..
adik ni cgu ker?
akak pn ape lg duk rabe tdumg kot-kot ler tpkai tdung yg ade nametag..tp x pon..
tokey kdai tu kater..aura cgu ni lain sket hahahahahah