terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, November 29, 2012

tiru macam saya.hehe

assalamualaikum semua!
selagi ada masa ni, meh i update sikit. cuti sekolah katakan...inilah masanya nak merajinkan diri berblogging. sempena cuti sekolah ini, azam saya kununya nak menguruskan badan yang sdia kurus ni...hihi sebelum cuti hari tu, berat saya naik ke 59kg! whoaa, kalau boleh saya tanak ke angka 60 huhu.... oleh itu kununnya cuti ni nak mengamalkan diet n bersenam.. :)

bersenam tu boleh sebab hari-hari memang buat kerja rumah tapi berdiet tu..alamak susah sikit lah..sebab mak mentua saya masak sedap-sedap..tak makan tak boleh plak.rugi nanti..heheh

target saya nak nampak kurus and slim.bahagian yang bermasalah ialah perut and peha. badan saya kurus je tapi bila dari perut ke peha ada gemuk sikit..huhu jadi saya amalkan senaman spt di bawah. sambil2 menyusukan Azid saya buat la senam kaki macam ni.hehe


eh, eh, tapi takde la ikat tali kat kaki macam tu.cuma mengiring dan angkat kaki atas bawah. then saya baring and buat kayuhan spt gambar kat bawah plak.FUHH,, pnat gak, tapi nak slim river punyer pasal kan...haruslah!

selain senaman kuruskan peha saya buat senaman kempiskan perut gak.tehehe...mmg bahagian ni kena kerja keras sikit nak kasi kempis. senam-senam gak, nak kasi lagi effective sapu krim la jugak. sekarang saya pakai aura slimming shaping.murah je RM30. tapi tengah dok intai-intai pasni nak test Felina or Body Contouring Cream, product Cosway..hehe

orang yang tengok saya mesti cakap saya dah kurus, err tapi saya dah tembam la..hukhuk..saya nak maintain ayu  :P..pe2 pon semoga usaha saya menguruskan n mengecilkan bahagian2 tertntu berhasil :)

wokey lah,, saya nak p tengok cite BCL sat..daaa~

2 comments:

Anonymous said...

macam mana kak best jadik cikgu. huhu. cuti sekolah tak pegi mana2 ?

ziha said...

best la dik..jadila cikgu nt.hehe
insyaAllah nanti nak g Perak. :)