terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, March 27, 2016

BODY PAMPERING PROMOTION

Assalamualaikum n hai!
Saya nak share tentang body pampering set yang tengah promo now!
Lepas try satu kali,dua kali...tetiba rasa aduyai kenapa tak dari dulu saya cuba body pampering set ni πŸ˜©
sebab apa tau, lepas pakai ni badan rasa fresh sepanjang hari.Almaklum saja lah sekarang dgn cuaca yg hot ni. Badan sentiasa berpeluh, da tentu akan keluar kan bau yg masham2 tu kan? 

😝
πŸ™ƒ Jom gantikan deodorant anda dgn body spritzer yg mana ia kaya dgn bahan antioxidant yg dpt meneutralize kan bau badan n keti*k pon tak itam.
πŸ™ƒ Nak kulit yg lembut n bau fresh boleh try loofah body cleanser. Memang best! Hilang kot segala daki-daki degil kt badan. Memang rasa bersih je badan after pakai ni.
πŸ™ƒ Nourishing body lotion plak bagus sebab ia Ada vitamin E n sunflower oil. So, kulit rasa lembap n lembut je. Sangat sesuai la kte pakai dlm keadaan cuaca sekarang utk kekalkan kelembapan kulit.
Lastly, bila fikir2 balik kan, lagi rugi kalau saya tak grab promo sekarang. Memang berbaloi! Nak lebih details kena lah wassap saya, k!

TINGGAL BERAPA HAR SAHAJA LAGI PROMOSI AKAN BERAKHIR!!. JOM LEKAS PM SAYA :)
 πŸ˜„

No comments: