terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, March 27, 2016

Let's Cantik!!

Assalamualaikum and hai....
Wanita dan mekap memang tak bole dipisahkan. Kita orang perempuan ni mesti suka pada benda yang cantik. Nak nampak cantik. Penampilan mesti nak jaga kan. Pendapat peribadi saya, make up mampu boost up confidence level seseorang wanita. Bukan bermakna bila anda bermekap, anda fake, tak natural beauty. But, sebenarnya kita nak nampak kemas dan cantik. Tak perlu mekap yang tebal, tapi cukup lah sekadar penampilan tu nampak lebih menarik.

Perasan tak, sometimes bila tak bermekap pulak, orang cakap kita tak pandai jaga penampilan pulak. Haih..macam-mcam.Hidup kita bukanlah untuk memuaskan harit semua orang. Tapi, apa yang kita rasa terbaik untuk diri kita. Lakukan lah. Tak rugi pon.

Saya bermekap, untuk nampak menarik, kemas dan cantik. Saya ada masalah jerawat sebelum ni, so saya perlu conceal muka dengan mekap supaya ada sedikit konfiden nak keluar rumah! Ahaaa...tak bermaksud saya fake tau.. or saya cuba menyembunyikan sesuatu. Alhamdulilah mekap yang saya pakai tak langsung membuatkan jerawat saya semakin teruk. Malah jerawat saya semakin membaik, selain daripada penggunaan set skincare Mary Kay! Ada masa, next2 posting saya akan share macam na saya dapat atasi masalah kulit saya.


Kulit saya kini. Alhamdulilah semakin baik. Jerawat kecik-kecik masih ada. Tapi tak seteruk dulu. Nanti saya share gambar sebelum dan selepas ye :)

Pic atas; me wearing lip and cheek stick - Peach Pop. One of my favorite lip colors. Just nice.

Jom hubungi saya untuk skin consultation and Mary Kay products

0197438489
Zulaiha
Independent Beauty Consultant





No comments: