terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, August 11, 2010

Konvokesyen yang indah~~ :)

salam semua~ selamat menyambut Ramadhan kepada semua umat Islam..alhamdulilah Ramadhan datang lagi dan bersyukurlah kita ke hadrat-Nya kerana masih diberi kesempatan menyambut Ramadhan pada tahun ini..

pada entri kali ni, saya just nak share kan pengalaman manis semasa konvokesyen Ahad lepas..rasa sebak dan sayu je bile terkenangkan konvokesyen saya dan rakan-rakan..uhuu..tak tahu nak mula kan macam mane...apa2 pon saya nak mulakannya dengan gambar2 saya dulu...hehehe...pasni lagi banyak gambar nak upload..haha sabar jela ek you all.. :)

okeh..ni la dia jubah konvo saya..warna hijau..cantik gak kaler ni walaupun saya kurang gemar kaler hijau...tapi untuk jubah konvo ni saya rasa cantik lah gakk..at least warna jubah untuk FSSK ni tak delah weird sangat..still nampak smart..

yeahh...of course lah kena berposing macam ni..bila lagi nak over2 kan??haha tapi tak delah over mane pon..if u all boleh nampak my baju tu kaler purple..warna kebangsaan saya...cewaahh..nape lah jubah purple untuk student Fakulti Sains Teknologi ekk...kalau FSSK kan bagus...FYI, jubah kaler purple sangat cantik...mestilah saya cakap cantik..sebab saya minat kaler purple..hihi


Pada hari tu,ramai ahli keluarga, saudara mara, sahabat handai yang datang untuk meraikan mereka2 yang berkonvo ni..termasuklah saya...huhu..honestly, ada rasa sedikit terkilan bila Cik Azam saya tak dapat datang..mane tak nya saya berharap sangat dia dapat datang..sedih la bila hari bahagia saya dia tak de...tapi pe2 pon saya tetap bawa dia bersama hari tu... :))


terima kasih to my parents sebab sudah bersusah-payah untuk saya selama ni..akhirnya dapat gak makabah tengok saya berkonvo..hari tu abah pakai baju hijau..sama kaler ngan baju jubah saya..hehe..saya tak tahu kenapa abah pakai baju tu sebenarnya..padahal banyak lagi baju abah yang lain masih baru and cantik...tapi bila ingat2 balik baju tu adalah pemberian saya mase saya keje dulu...mungkin sebab itu kot..ohh terharunya saya :')


tak lupe juga kepada kawan2 yang wish tahniah buat saya, thanks...especially to Helwa sebab sudi datang and beri hadiah lagi kat saya mase konvo hari tu...sangat terharu..thanks ye Helwa...kite memang harapkan dapat berjumpa awak mase tu..sebab lama dah tak jumpe..alhamdulilah dapat jumpe awak, Helwa...insyaAllah ada jodoh kite jumpe lagi ye..:)


banyak lagi nak cite n share pic mase konvo hari tu..tapi wat mase ni cukup dulu kot..nanti saya sambung lagi..meh tengok sedutan untuk entri akan datang..cewwaahh macam hape plak kan??ngehehehe~~

antara gambar2 yang sempat saya snap bersama coursemate terchenta...kalau bole nak amik gambar dengan semua kawan2..tapi oleh kerana masa dan keadaan yang tak mengizinkan...saya dapat bergambar dengan mereka mana yang sempat je..huhu..sedih betul..tapi pe2 pon kawan2 ku..you all tetap di hati....

saya and Cik Husna~

Atiqah and me~

Zila and Ziha~

Puteri dan saya~
TO BE CONTINUED..... :)

5 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

tahniah ziha...kuatkan semangat hadapi hari2 mendatang.seronok tgk gambar kt blog adik2 yg konvo.. :)

Atiqah said...

huuhu sedeynye semua ni dh berakhir..kte rse mcm nk putar blk je ke mse tu..berpeluh kat luar dewan, menanti giliran nk naik pentas..jln ats pentas smbil berdoa x jtuh..huhu..nape la skjp sgt berlalu..

Cik Fasyareena said...

tahniah...

tu la..fasya tgk member fasya pny kaler pepel..cantekk..nway,tahniah.

ziha said...

thanks kak anis..insyaAllah...semoga kite lebih kuat pd ms akan dtg.

Atiqah~ huhu mmg sedih.kite tgu pnye lah lme..tp ble ats pnts semuanya berakhir mcm sekejap je.. tp nk buat mcm mane kn..huhu

fasya~ thanks...pepel mmg cantekk..

Amni said...

wow! Congratulation~ hijau tu.. cantik pe... tapi tak pernah lagi la namapak jubah konvo warna hijau.. heee.....