terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, August 29, 2010

yayy..akhirnya berupdate gak blog aku nih...ngeee~

salam semua~
rindunya kat blog ni...macam2 nak cite..tapi tak tahu nak start dari mane..huhu
entah ade lagi ke tak eh kawan2 yang baca blog saya ni?hurmm tak pe lah, insyaAllah after this akan rajin2 berblogging lagi...ceyy..almaklumlah..busy sangat dengan kerjaya.ecehh geli benor i dengor..hihi

bile de mase online ni..sempat lah sy check email yang melambak2 tu, then buka facebook yang dah lame tak bukak..hahh.. tak sangke plak Cik Husna tagged saya gambar2 konvo mse hari tu...huhu rindulaaaa.....rindu sangat kat korang...ntah korang wat pe ek sekarang?huhu


Aikk?? nape la ngan aku ni? senget2 plak kepala...hehe

Hurmm...tinggal empat hari lagi...huu pe yang empat hari tu??ini lah saat2 yang dinanti2kan..i dah tak tahan dah dengan dugaan yang bermacam2.... :( haa pekebende la tu..sabar2 kalau nak tahu...cehh nak kasi saspender konon..hihi

3 comments:

Mrsjunne said...

miss u too honey..

Atiqah said...

miss u three

dh nk hbs ngajar kn??

ziha said...

kk n Tqah..miss u..hurmmm
yup da nak abes ngajar...