terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, May 31, 2013

hidup menjadi-jadi dengan BBW...



Cuti-cuti ni saya memang tak da pergi ke mana-mana. Cuma duduk di rumah dan menghabiskan masa dengan membaca novel....erkkk you all rasa?? bosankah hidup sebegini? Nak buat macam mana, time kita cuti, husband plak tak cuti...husband bukan lah kerja cikgu or kerja sendiri...hujung minggu je kdg free...itu pon kdg tak free gak...kena OT..erm sedih ke? tak jeles ke tengok kawan-kawan g honeymoon,, pergi cuti-cuti satu Malaysia?? haha tipu la kan cakap tak jeles.. tapi saya tak kisah pon....SEBABB....hihi..saya ada novel-novel and buku-buku kesayangan...encik husben dah bawa kan saya gi BBW hari tu....ANDD dia nak bawakan saya sekali lagi!! yayyyyy! hak hak!gembiranya rasa hati ni..mesti en husben faham sangat dengan saya ni,, mesti dia pon sebenarnya kesiankan kat saya sebab cuti tak bawa saya g jalan mana-mana pon...hoho so Big Bad Wolf!! sebelum anda pulang dari Johor ni....tunggu sayaa ekk! :)


imbau-imbau balik,, buku-buku yang telah terbeli masa saya pergi BBW Sabtu yang lepas~ ini satu-satunya buku en husben saya punya...buku tentang kereta..







 ini plak...buku utk si Azid....sikit je kan... okay, this time mummy promise, mummy belikan Azid more bookss okaayy! :) rajin2 ye nanti baca buku sayang.




Dan sudah semestinya....buku saya yang terlebih banyakkk...so kali ni nak pergi beli more novel for me...and more books for Azid...daddy? ermm kalau ada berkenan daddy grab jelah ye nanti......hihi



ok,, nanti saya hapdet lagi ye pasal BBW...bai...nak sambung baca novel sementara si kecik ni sedang tidur... :))

No comments: