terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, May 5, 2013

sebelum berakhir

alhamdulilah...selesai sudah mengundi...perghh memang ramai kat saluran 4 tadi. semua pengundi baru..wahh cepatlah berakhir semua ini. tak sabar rasanya nak tunggu keputusan, sungguh mendebarkan sejak semalam. haishhh. sekarang ni memang sibuk orang post status itu ini, share pasal pengundi hantulah...macam2 lah lagi. saya cuma membaca sahaja. nak terus percaya tu kena fikir sejuta kali.haha kalaulah perkara yang di share tu tak betul... dah kira fitnah kan??? uiii takutnye. apa-apa pon orang yang nak share tu, mesti ada tujuannya kan? mesti mereka nak beri kesedaran, nak tarik ramai org mengundi parti A or parti B...

bagi saya, saya sendiri tak perlu lah kot nak share ape2. saya pon dah tetap di hati nak pilih apa. kalau untuk orang lain, saya mampu berdoa aje lah,supaya hati mereka terbuka dan dapat memilih calon yang tepat. kita pon xth kn siapa yg tepat sebenarnya?? takot betul saya kalo benda yg kite share tu sbnrnya fitnah....minta dijauhkn lah....

oh yee,, sebelum semuanya berakhir,, meh saya share kn sdikit foto2 suasana PRU  di tempat saya :)






mengharapkan yg terbaik utk Malaysia :)

No comments: