terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, May 24, 2013

menanti kemaafan

salam Jumaat~

sudah hampir 2 bulan peristiwa itu berlaku...namun aku masih bersabar dan akan terus bersabar. walaupun sedih tapi aku tetap kuat kerana aku ada kawan-kawan dan keluarga yang sentiasa menyokong aku. semakin hari perasaan marah dan benci semakin hilang,, aku sayang sebenarnya..sayang dan rindu dengan segalanya yang kami lalui bersama..melihat wajahnya, sudah tiada benci. tapi hati ini sakit, belum pulih lagi..aku akan terus berdoa, agar dia akan berubah, sedar dengan tindakannya..Ya Allah lembutkanlah hati dia dan hatiku untuk sentiasa memberi dan menerima kemaafan...


ps: kawan2 ku yang jauh dan menyayangiku...don't worry, ini cuma luahan hati..sedikit konflik yang berlaku sbahagian dari hidupku..jgn risau, saya masih kuat, bersemangat dan sentiasa ceria..bahagia di sisi suami dan anak, keluarga dan BFF~ :)

No comments: