terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, July 8, 2010

keywords kena kuruskan badan...

salam, hai semua..baju untuk raya and konvo dah hantar petang tadi..fuhh, lega sikit..dah hantar baju tu, abah tak de lah bising2 lagi bila nak antar baju tu...abah plak yang lebih risau dari saya kalau baju tu tak siap untuk konvo nanti...huhu masa ukur badan untuk buat baju raya tadi..hurmm nak tahu tak ape yang dah berlaku?? kakak yang nak jahit baju saya tu, die ukur then cakap laa ukuran2 nye...huuu tak sangka rase badan macam dah gemuk..hoho..tp saya rasa macam biasa je badan ni...waaaa...tanak lah macam ni.. kena diet ni..harus lah kurus kan badan..uhuhu..nanti kang badan out of shape, nak pakai baju pengantin tak cantik plakk.. :P hihi

ok lah...stop jap cakap pasal gemuk2 ni...he.ni saje nak kasi tunjuk keywords blog ni..hurm so far yang elok2 je lah keywords2nye..cume yang menarik hati tu...ade orang cari 'ziha kekasih hati'..hoho..sapelah yang mencari 'ziha kekasih hati' tu ye? saye ke? bukan kan?hehehe...tak kan kekasih lame saya plak?? oppss! Cik Azam tahu marah ni..haahaa..


ok..nak stop sini dulu..malam ni saya rasa sunyi plak..Sumayyah dah tido, budak2 pon tak de kat uma ni..tak de sapa yang boleh saya sakat..hehe..ok, babai lah. :)

No comments: