terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, July 6, 2010

muka bangun tido..

selamat pagi semua...apa khabar semua? pagi tadi sarapan ape? saya sarapan lempeng cicah sambal tumis saje...sedap tau.. :) heh, ape pasal lah tajuk entri ni muka bangun tido..hehe..actually taktau nak taruk tajuk entri ape...lagi satu saje nak tunjukkan kat you all muka I bangun tido...kekeke.. eh, tak lah..tapi muka tak mandi pagi..boleh gitu? :P



amacam? ok tak muka tak mandi saya??hehe...malam tadi mimpi mekap2 tu yang paginya terus main conteng2 muka..tapi jangan haraplah saya nak bermekap tebal macam ni kalau nak kuar jalan2 ngan Cik Azam..memang nak kena sekeh pale..huhu

sekali lagi senyumanmanjanakkenalempang untuk y'ollss... :))


okehlah..nak pegi memasak sekejap..babai you all, have a nice day! :)

3 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

suwitnyeee laa mekap gitu.... :D

Anis said...

cantik :)
even x mandi pg :p

ziha said...

hehe...nampaknye ade 2 orang yang bernama anis telah mengomen.. :))

thanks k.anis and anis..tp jgn tertipu la...tu sebab mekap je tuh..muke sebnar bangun tdo lain.tak leh reveal sini, cntik sgt. :P