terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, September 1, 2010

i'm happi for them~


salam semua~ haishh....tak abes2 dengar gambar konvo ko Ziha...udah2 le tu....hish2... no lah you all...bukan sebab nak menunjuk2 ke apa...saje-saje laa tepek gambar kat sini...rindu nak belajar lagi...huuuu...insyaAllah lah suatu hari nanti...hurmmn..

gembira betul dengar khabar berita kawan2 yang sekarang ni sudah berjaya...alhamdulilah, itu lah yang dinamakan rezeki...jeles ke Ziha? hahaha...tak delah jeles sangat...cume terasa bila lah aku nak berjaya macam dorang...huhu..

p/s: tinggal 2 hari lagi di tempat keja...kemudian harus ku ucapkan sayonara...huhu..aik?? munyi cam sedey je kan?ahakkssss.... :P

3 comments:

Atiqah said...

kte ni x nmpk jln kejayaan lg..huhuhuhu

Winnie Cik Mastura said...

hehe. kak. kan dah berjaya tuh. lps nih, akak nak keje kat ne? huhu.

ziha said...

Atiqah..huhu...bukan tak nampak..belum nampak lg je...

Mas~insyaAllah..mane2 yang sudi menerima diri ini..cehhh