terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, February 11, 2011

update sepantas kilat.

kepenatan hari ni..g sane g sini dengan harapan dapat setelkan semua perkara secepat mungkin.

temubual bersama kodi~ DONE.biaselah, orang nak kawen kena di intebiu dulu, x lulus intebiu ni tak boleh kawen..haha pergi ditemani oleh abah,sampai depan pintu bilik temubual tu.ingatkan lah kodi nak tanya mcm2 kan.sebab yang bilik lagi satu orang yang ditemubual tak keluar2 lagi.kate kakak tu, orang yang kat bilik tu siap nanges2 lagi disoal..errkk cuak aah plak kn nak masuk intebiu dengan kodi ni..sekali masuk soalan lain yang ditanya..muka kodi tu macam garang semacam je aku tengok.ermm tapi...akhirnye dia luluskan gak..heee senang kije tadi.dah siap tu g cari barang pengantin...memang murah2 kat situ.kedai kak mee mee..(sangat tak seronok nak stori sebab tak de gambar...hoho)

ermm itu saje nak update...ade banyak insiden yang menarik berlaku hari ni tapi tak terlarat nak cite..maybe next time...babai u all...

2 comments:

εїз Cik Fasya εїз said...

ziha dear..nti let me know ok kedai kak mee mee tu kt mane..hehe..

dilazfamily said...

akak tag zihas lagi
http://mamaqiscontest.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-dmanja-penawar.html