terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, March 13, 2013

happy birthday to me & happy second anniversary Izam Ziha.

alhamdulilah...alhamdulilah...semalam genaplah umur saya 26 tahun. dan genaplah 2 tahun usia perkahwinan kami. terima kasih kawan2 yang mendoakan di facebook. tak sangka saya,, walaupun saya tak berapa aktif di FB tapi masih ada kawan2 yang sudi wish besday saya.thank you so much friends.

so, apa hadiahnya untuk si birthday gurl (gurl ke?) and anniversary yang kedua? hee tak de pe2 sangat.cume celebrate kecil2n bersama family. itu saja. semoga perkahwinan kami kekal selamanya dan sentiasa dirahmati Allah. bertambahnya usia ku, diharapkan bertambah segala-galanya, ilmu, iman, amal dsb (tambah lemak di badan tanak! haha)

ps: next month birthday azid, next next month birthday my hubby...ngeeee~

4 comments:

AA said...

wahhh bestnye...happy birthday kak ziha..semoga gojes sllu..

Anonymous said...

selamat hari jadi kak Ziha , rindu nak baca blog akak mcm dulu , huhu . yalah akak semua dah jadi suri di hati . hehe :)

ziha said...

thanks tqah n mas :)

Tracey Moyer said...

Great blog I enjoyedd reading