terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, June 26, 2013

syukur

saya tumpang gembira dengar berita kawan-kawan saya dpt pulang ke negeri masing-masing..yg apply eg-tukar. mostly mereka ni sahabat2 saya yg tinggal di Sbh dan Sarawak dan telah berkahwin. tp yg lain tu tak tahulah...maybe boleh try next time ye...lega dan gembira..before this kesian gak kt dorang yg kena berpisah dgn suami and family...nak2 ada yg da berbadan dua..so, lepas ni seronok la you all ye dpt balik kg msing2

dan saya juga tumpang gembira kt kawan2 sy yg da dapat posting...yayyy!! selamat dtg ke profesion perguruan! akhirnya kan cik husna...kita semua dapat gak jadi cikgu..dulu after grad,, kita sedih2 kan bila tak lulus temuduga guru?? now semuanya dah berakhir..kita da dapat kerja dan boleh berbakti pada ibu bapa dan keluarga...to Cik Husna, Yati, Zila dan kawan2 yang lain...semoga dapat menjadi guru yang cemerlang dan ikhlas dalam mendidik anak bangsa....cewaaahhh! :)

syukur alhamdulilah atas nikmat kurniaan Mu ya Allah.

1 comment:

Hanie said...

Sy pun duk berjauhan dengan suami.. moga kami akan dpt duduk bersama kelak.. insyallah..