terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, June 17, 2013

tempat simpan baju...



uhuu...kadang-kala ada gak berasa macam ni. baju ada banyak tapi cakap tak de baju or dah  tak de baju nak pakai. hari-hari pergi ke sekolah rasa-rasa asyik pakai baju yang sama je setiap minggu..huhu tapi almari saya tidak lah sebanyak ini..siap ada rak untuk kasut lagi. rak kasut letak kat luar lah...tak de dlm bilik..hihi ini canggih sangat kot almari camni..tapi best  gak kan, kalau memang saya ada khas almari pakaian or bilik yang boleh muat semua baju-baju...hehe ermm berangan jelaa :)




2 comments:

Nana Liena said...

hehe..perempuan memang.. nak amcam2 koleksi baju dalam almari..tapi cuba belek2..mana tahu ada yang tak pakai lagi ka..hoho

ziha said...

hehe..itula..namenye pon perempuan kan.. :)