terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, July 31, 2013

what happen to me??

sedang mengisi duit dalam sampul raya! heheh...mcm tak sabar plak nak raya kan.so macam mana persiapan raya you all? saya tahun ni tak de pakai baju sedondon la..mr.hubby tanak bazir buat baju melayu..dia nak pakai je baju yg banyak2 dlm almari yg tak terpakai tu...okeylah...saya just beli kain baju melayu utk Azid jela..baju raya saya pun sebenarnya just amik dari auntie & kakak tukang jahit yg saya dah hantar lm dah..sebelum2 puasa lg da antar. so pakai yg tu jelah..tgklah kalau berkenan yg dah siap punye..sy grab 1...hihi bukan ape...boleh buat baju kerja sekali...ngeh2..

apa lagi ye belum beli? ohh kasut n handbag raya! and tudung raya..hehe seriously hari tu da singgah dah kedai kasut & beg..tapi satu pun tak berkenan.eh,, ada gak yg berkenan sebenarnya...tp ntah la ek..saya tak berapa nak semangat la nak shopping raya tahun ni...huhu.. oh ye barang mekap jugak belum beli..hoho tapi rasanya tu pun saya tak semangat jugak nak beli...

hadui..raya tak lama lagi, tp ada masalah jerawat lerr plak...masa awal Ramadhan & sy preggy..memang saya biarkan je kulit muka ni..sebabnya saya tahu ianya alahan masa mengandung..sy cuma cuci muka je..pakai toner n masker sy byk kali da skip..mekap2 mmg taklah..cuma pakai bedak je g sekolah.mmg tak semangat nak lawo2 dah..aduiii.. what happen to me???

semangat sy pergi bersama baby...huhu rs gembira dengar kawan yg baru berkawin da pregnant, sdg pregnant tgu bbrapa bulan lg, sdg pregnant ank kedua which is sepatutnya sm dgn sy and ada beberapa kawan sy yg baru melahirkan..huhu sedih jugak kan bila kenangkan diri sendiri..erm sabarlah.

No comments: