terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Wednesday, July 3, 2013

hp $50 ja

hoho...lama tak buka laptop...almaklumlah,, baru dapat hp baru yg boleh buka fb, ber kakao talk, we chat, whatsapp, line dsb...hihi semuanya dgn  hp yg berharga RM50...tak percaya??? saya pon tak percaya...hihi

malu nak cerita kat sini....henpon saya takla sehebat mana, tp boleh la wat main2..org keluarkan henpon Samsung, Tab, Iphone, BB...erkk saya kuarkan Alcatel je...orang pon lame dah tak dengar jenama ni...hikhik...boleh la you alls...laju pon laju gak..guna Digi Smart Plan..so boleh tethering lg ngan lappy ni..tenet pon laju...almaklum saja lah..duduk kat tempat yang tak berapa nak urban ni...memang lembap mcm siput line tenet nyer...so broadband pasni boleh dah tak payah guna...kita tethering jaa...hihi



errkk...sekarang da tak tahu nak pakai mana satu kan? hehe guna mana-mana pon boleh,,asalkan dapat berhubung dengan kawan-kawan selalu. :)

4 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

wah..alcatel...tahun 2001 dulu pernah pakai..1 jenis yg caj ada tapak tu, yg ke 2 moden skit boleh tenet2.tahan lasak woh..hihihi!

azman Arsad said...

masih setia dengan nokia.. huhuhu.. walaupun tak canggih

ziha said...

HIKHIK...kak nes..ini kite baru nak merasa henpon canggih yg murah.xth la boleh thn berapa lm..wuwuwu

ziha said...

azman...sy pon ada jugak nokia..hehe dulu kni selamanya