terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Monday, March 7, 2011

jangan hensem depan saya!

jangan pernah untuk berputus asa meminati seseorang..kerana suatu hari nanti 'peminatan' itu akan berhasil akhirnya...hehe bercakap tentang secret admirer ni..suatu ketika dulu, saya memang ade minat kat sorang mamat ni...hurmm tapi perasaan tu disimpan dalam hati je...malu lah nak bagitau feeling time tu...yelaa kite kan perempuan, tak kan nak over kann..malu lah..so kite act cool je..macam xde perasaan walaupun jejaka idaman ada di depan mata..kena maintain ayu.

sampailah bile dia meluahkan perasaan sebenar terhadap saya..dan usia hubungan lame lah juga.baru buka cite yang sebenarnya saya pong dulu minat die..mule tu mmg malas nak gthu hal sebenar, nanti takot bontot die kembang so kena beli spender baru..haha. tak pelah saya reveal perkara yang sebenar..cehh dah agak dah mmg kembang giler die time tu..menyesal plak cite.heheh.

meminati orang tak salah, sampai sekarang pon saya de meminati orang..oopss! ayat kontrobesi ni..agak2 kena pelangkung tak bile saya cakap macam ni??heheh..rileks2...saya manusia biasa..meminati orang kerana keperibadian itu tak salah kan? bukan minat sebab nak buat laki cik kak oii!! saye dah nak berlaki dahhh! haha..my husband is everything...muahh la skit.haha :P


ohh lelaki hensem, buatlah sesuatu supaya saya tidak minat awak lagi


ouhh...kompom la saya akan hilang minat kat awk kalu gaya macam pompuan! style baju ntah ape2... hoho

wokey lah..stop dulu merepek..almaklumlah kan bile dah dapat wifi yang memang kompom xperlu bayar...mula la tu lupa diri..he3 lupe sekejap ade assignments melambak-lambak tak siap lagi..well, actually saya baru bangun dari tido..uhh tak pernah tidur petang seenak ini..sebab class ptg ni cancel plus malam tadi berjaga sampai pukul 4,,kepala pon da weng.tu yang syokk tidur tuu..oke la bebeh..next time i update lagi..dun forget to miss me...cewahh!

No comments: