terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, March 6, 2011

perasaan nak kawen

ouh lame betul saya tak menulis...rindu rindu rindu..tapi ape boleh buat.masa tak mengizinkan nak menulis di blog kesayangan ni..huhu.

beberapa hari lagi saje bergelar dara..(ini ayat Sufi, my classmate!) cett ayat ni memang macam nak kena lempang jek kan, haha..

bile ditanyekan perasaan? ermm gementar? eksaited? huhu...susah nak diterjemahkan. sibuk sangat sampai tak sempat nak fikir pasal perasaan.cume berharap segalanya akan berjalan lancar nanti.

kepada kawan-kawan ku...jangan bersedih ye, kerana saya akan melangkah ke alam baru..insyaAllah takde ape yang akan berubah selepas saya kawen nanti.we are still friend like always..doakan ye. saya pun pernah rasa kan perasaan sedih bila ada kawan saya dah kawen..rasa jauh je dengan kawan tu..huhu that's why sy tanak kawan2 saya rase berjauhan dengan saya..jauh di mata tapi dekat di hati tau. :))

4 comments:

AA said...

wuaaaa T______T nk sdh gak..huhu
will post a special entry about u..i mean about us..insyaAllah..that will be to reminisce our very own special moment in ukm together..

sdh cmne pun one fine day kte kena terima hakikat yg kwn2 kte akn melangkah ke alam rumah tgga..kte pun akan mengalaminya juga insyaAllah jika diizinkan Allah..hope the best for u..

ziha said...

thanks tqah~ i really appreciate that.klu boleh mmg nak selama2nye mcm tu..ms2 kite berhempas pulas utk dpt kn segulung ijazah..belajar jd insan y lbih mtg..huhu matang ke?

InaAchik said...

tahniah ziha...
happy for u...
n akak doakan ziha akan diberi kebahagiaan dalam berumah tangga...

ziha said...

thanks kak ina :)