terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, May 17, 2011

hari ini dalam sejarah

saya nak recall kejadian hari ni..ermm hari ni kami ada aktiviti sukan ragam. Aktiviti sukan ragam ni kami satu KPLI terlibat untuk sertai, we all yang anjurkan n we all gak lah yang kena join.ini semua ada markah dikira dari segi pengendalian dan kertas kerja.dalam kesibukan kitorang di IPG ni sempat gak lah handle kejohanan sukan ragam ni.huhu

honestly, saya berasa sangat seronok sebab dapat terlibat dalam aktiviti macam ni. and saya salah seorang AJK yang handle salah satu stesen permainan, iaitu permainan baling bola lisut..haha main letak je nama, lupa lak name permainan tu ape. :)

pengalaman yang tidak dapat dilupekan,, mestilah bila kumpulan kitorang juarai keseluruhan permainan! ngee~~ seronok sangat. kelas kami dibahagikan kepada 2..dua2 kumpulan dari kelas kami dapat no 1 dan no 2..

seronoknya kelas kami ni, masing2 sangat lah buhhuu..i mean sengal2 ubi.tapi walaupun nampak je kelas kami budaknya nampak macam gila2, bila aktiviti macam ni, mesti kitorang menang! hee tu yang seronok.mungkin sebab semangat kepasukanan yang tinggi kot.

see, tengoklah! gambar kitorang tengah menghabiskan hamper2 yang kami dapat! keke


yang pic ni plak, kitorang menang mase pertandingan malam kebudayaan kat teluk gorek, time camping bina insan guru dulu :) weee~sangatlah rakus bebudak ni.


classmates saya semuanya happening!kadang2 tu pening kepala dibuatnya.saya akan merindui saat2 bersama mereka.walaupun KPLI ni singkat, macam-macam saya dapat belajar dari erti sebuah persahabatan..cewwaahh!ahakss..

No comments: