terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Tuesday, May 24, 2011

Terbaekk!

susahkan nak jadi yang terbaik.macam mane ek nak jadi yang terbaik? saya tak pernah jadi yang terbaik walaupun saya cuba nak jadi yang terbaik.orang mengharapkan yang terbaik dari saya.tapi saya tak mampu nak buat yang terbaik.macam mane nak jadi yang terbaik kalau tak de contoh yang terbaik untuk saya ikut untuk menjadi yang terbaik.kenapa nak jadi yang terbaik itu susah.susah ke nak jadi yang terbaik.ada orang tu boleh ja jadi yang terbaik, kenapa saya susah sangat nak jadi yang terbaik.apa sebenarnya kriteria menjadi yang terbaik tu? penatlah macam ni, kena usaha lagi jadi yang terbaik la jawabnya.

soalan saya: berapa banyakkah perkataan terbaik di dalam petikan di atas.ha jawab!

4 comments:

Atiqah Amran said...

15...hhehe...dh siap saimen lom ni??

ziha said...

hahaa..mestilah belum.apa pon tak jadi la heii..

shezz said...

itulah juga persoalan yang sentiasa bermain difikiran ku...tensen je pikir...kita rsa dah buat yang terbaik..tapi bukan terbaik untuk semua orang...da yang suka ada yg xsuka...so jadilah terbaik untuk diri sendiri dan terbaik sebagai hamba ALLAH...semoga sama2 menjadi yang terbaik..hehe...

p/s: berapa byk terbaik dlm petikan diatas?haha

Anonymous said...

Nikejordanlink provides long-lasting traction features, I had bought feel this place too good ,I always go here to buy, everyone get together and see this good place.
nike air max 2011 air jordan 2010
nike shox torch cheap nike shox torch
air jordan 2010 cheap air jordan 2010
jordan retro shoes air jordan shoes 2010
new jordan shoes 2010 jordan retro 1 shoes
I have a lot of good and very fashionable nike jordan shoes,pls visit website http://www.nikejordanlink.com