terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, December 30, 2012

asalkan aku okeyyy!!

sekarang ni lagu yang naak sangat saya dengar bila buka radio ialah Asalkan Aku Okey by Awie Rafael. he best je dengar..kalau balik kerja tensen2 stress ke apa ngan boss boleh layan lagu ni..kena marah ke ape kebenda asalkan aku okeyyy! :) harap-harap penyanyi yang menyanyikan lagu ni pon ikut lah apa yang dinyanyikan tu,, bukan nyanyi jer...hati bersih tak lupa sembahyang.~hidup jauh narkoba~lalala


Lirik Lagu Asalkan Aku OK – Awi Rafael

Selamat pagi, selamat pagi aku ucapkan
Burung merpati bernyanyi di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Selamat petang, selamat petang aku ucapkan
Kanak-kanak kecil berlari di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata

Asalkan aku ok, duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok, masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia

Asalkan aku ok, hidup macam taukeh
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K
Hidup tanpa masalah dunia

Hidup mewah tanpa berhutang
Hati bersih tak lupa sembahyang
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan

Otak cergas tanpa menipu
Jangan marah-marah tak perlu begitu
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan

Asalkan aku ok, duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok, masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia

Asalkan aku ok, hidup macam taukeh
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K
Hidup tanpa masalah dunia



 ps: saya rasa muka Chico Jerikho ni ada sikit macam Awi Rafael, pelakon sinetron Bayu Cinta Luna. saya layan je petang2 tengok BCL ni.

2 comments:

Winnie Mastura said...

lagu baru rupanya, rasa terhibur gak dengar lagu ni, huhu.

ziha said...

:) best.