terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, December 15, 2012

love abang

bahagia bila sudah ada husband.hehe ada perkara yang tak perlu dilakukan oleh kerana dah ada seseorang yang bergelar suami.

MY HUSBAND IS....

 a good driver
~ ke mana-mana saja nak pergi tak perlu risau lagi.sebabnya dia akan jadi driver.hehe cuma duduk di sebelah je.tak perlu risau tak reti parking kereta, nak potong kereta kalau kereta depan slow macam siput, dan lain-lain yang berkaitan dengan memandu kereta ni.almklum saja lah, orang tak biasa bawak keta.. memang tak perlu risau dan rasa selamat je bila duduk sebelah en.suami. perkataan yang selalu saja ucapkan bila dia buat sesuatu yang saya tak mahir (cth:parking kereta), HEBAAAT! dan dgn wajah riak nya menjawab.. MESTILERR...haha

tukang angkat barang
~hehe yang ni memang best. balik kampung ke, balik dari shopping ke..mana2 sajalah yang kami nak pergi kena angkut barang2..automatically tugas en.suami. saya cuma tlg packing barang dia masukkn dalam kereta.or balik dari mana-mana cth shoping ke, saya cuma dukung Azid bawak masuk je..yang lain tu en.suami angkatkan barang.hihi 

tukang sampul
~ suami saya seorang yang suka menyampul buku. semua komik2 dia sampul..so, saya gunakan kehebatan dia yang ini untuk tolong sampulkan buku2 saya sekali..heheh..kalau hadiah nak bagi orang kawen pon dia yang sampulkan...memang kemas dia sampul berbanding saya...kikiki..

my strength
~ tak perlu kata apa-apa, buat apa-apa..hehe tengok dia saja, saya dah jadi kuat.especially time lepas bersalin dulu. yelaa saya tengah sakit-sakit kat hospital, memang sentiasa nak tunggu en.suami datang jenguk.kalau boleh tido sekali kat wad tu..huhu tapi tak boleh laa plak...huhu

babysitter
~seharian saya menjaga Azid, kadang tu balik keja en.suami punya turn plak jaga si kecik ni.hehe memang dia suami yang boleh diaharap.kikiki mandi, pakaikan baju, buat susu..semua boleh.cuma kadang tu lambat sikitlah..tapi tak perr..dia tetap ringan tulang nak tolong saya. :)

erm, banyak lagi sebenarnya kelebihan ada suami ni.orang yang da kawen saja yang tahu kan? nak cakap banyak2 takut tak elok pulak. tapi bersyukur saya ada suami yang sentiasa melengkapi kekurangan saya.Alhamdulillah.


No comments: