terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Friday, December 14, 2012

zaman dolu2


muka dolu2...haha kena kasi effect grayscale sikit. kate dolu. kalau nak tengok make up sebenar klik pada label berkenaan di sidebar.  tatau macam mana boleh terjebak..tapi dulu saya mmg suka.skarang suka gak tp dah kurang sikit.hihi bila belek punya belek entri lelama, terpikir gak macam mana lah saya boleh hasilkan entri banyak+merepek pasal make up ni.syok seniri.da tua baru perasan. :P

well,, hobi ini tak perlu diabaikan. ada gak kawan2 yang minta saya tlg makeupkan, tapi tula tak dapat update kat blog oleh sebab ketiadaan kamera canggih. :P .this coming Saturday, saya akan make up kan kawan untuk nikah. hope dapat memberikan yang terbaik. ecece. nak buat sedikit pengumuman, kawan2 kalau ada yang nak saya make up kan...boleh saja..book awal,Pontian area only (statement poyo).mcm kawan saya sorang ni.bbrpa bulan lepas dia confirm kan tarikh nak suruh make up.tp tak gitahu sapa pengantinnya..dah dekat tarikh baru gitahu..rupanya dia sendiri,, sabo jelaa.huhu

 ps: Atiqah awak jauh...kalau dekat boleh saya makeup kan. :)

3 comments:

AA said...

aloooooooooooooo x aci

cik husna said...

alooo..mn bole area pontian jer..i nk u mekapkan..huhuhu

ziha said...

hihi..tqah meh pindah pontian.kekeke

husna, boleh2 kalau i jd full time MUA ler.hehe