terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Saturday, December 29, 2012

cerr try felinna


Felinna i da sampai! yayy..tak sabar nak menggunakannya nak buang lemak2 selulit2 yang ada ni..haiyoo, tp bukan lah buang semua. nak nampak slim sikit lerr.. semalam petang 3 botol felinna selamat pos di rumah.akhirnya...kikiki amik ko sekali 3 botol i order tau...hihi bukan saya je lah yang nak pakai..lagi dua botol tu kak and ank sedara yang punye. :)

rasanya ramai orang dah tahu pasal kehebatan Felinna ni. sebab banyak dah testimoni yang berhasil.. erm tatau la kan saya cuma baca dari entri2 yg berkenaan. OR tengoklah nanti saya yang jadi testimoni nye kerrr.barulah you all percaya kan?? hahaha so you all kalau nak baca pasal kehebatan produk ni blh cerr try baca di sini. FELINNA saya pon baca dari sini :)

No comments: