terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Thursday, December 20, 2012

malam berinai saya


gambar malam berinai my BFF baru-baru ni. :)

dari kecik saya cuma dengar2 je pasal malam berinai.tatau malam berinai tu apa sebenarnya. dalam fikiran malam berinai ni malam pengantin pakai inai...hehe. serius memang tatau. dah besar ni baru tahu..huhu
  dalam family saya mmg tak diadakan malam berinai.mmg simple habis majlis perkahwinan kami. takde malam berinai or khatam alquran.. yang ada majlis akad n bersanding pd hari y sama. 


owwhh...tapi saya nk jugak ada mlm berinai.huhu tak pernah sy tunjuk mlm berinai saya kan? nk tengok tak?? eheee...





ini dia...











peace..hihi malam sebelum hari langsung..saya pakai inai..jadi malam berinai kan??hehe


kesimpulannya, malam berinai ni..pengantin tukar2 baju (baju sari, ceongsam, baju korea dll) and amek gambar..hehe betul ke??

ps: taksabar nak tunggu majlis BFF yang kat Perak plak. :)

4 comments:

cik husna said...

you.g belah mn wedding tiqa nnt?

-atiQah- said...

sy smpai sekarang xtau maksud mlm berinai tu apa. sbb budaya kelantan jrg sgt kot org buat mlm berinai. seriously ingat mlm berinai tu mlm sebelum khwin, pengantin pakai inai dan org2 ramai tlg buat persediaan apa yg patut.

tp bila baca entri ni tau la sikit. hehe. kiranya mlm pengantin bergambar ye?

ziha said...

husna...huhu i g blah perak je..xdpt jpe u.

ziha said...

atiqah..yep. lebih kurang mcm tu la.sbb dah bbrapa tmpat malam berinai saya pegi macam tula.pengantin tukar2 baju amik gambo.