terima kasih singgah jangan lupa click saya (~_~)

Sunday, March 31, 2013

mencari peplum


ahaah! tajuk tak boleh blah. mencari peplum.acaner nak sebut peplum ni??? 'pay-plum' (read fruit-plum) or 'peh-ploom'...haha. watever lah. tapi yang penting you all tahu kan baju peplum ni macam ne. saya taklah gila sangat kat baju peplum ni. tapi hari tu ternampak kawan pakai baju peplum yang sangat cantik. taklah ketat, labuh plak tu, kain dia wavy2 gitew. chantek banget. so, terhengen la gak saya nak buat baju raya. acewahh, semenjak dua menjak ada tailor a.k.a auntie yang pandai menjahit baju pesen2 ni.kikiki hantar je design...mesti dia boleh buat punyerr. upah jahit pon tak mahal you all...RM28 jerk. so far memang dah hantar baju kurung Pahang and baju kurung moden, dan auntie jahit memang memuaskan. :D

kawan saya yang baik hati telah buatkan saya design baju yang dia pakai hari tu...so saya nak namakan design baju ini sebagai Peplum Sopan.. :D suka-suki ku jerk!


actually kain dia kembang...cantik, barulah kembang semangkuk, mangkuk! haha
 


okayy...ini satu-satunya baju peplum yang saya ada. suka gak ngan baju peplum ni, walaupun design dia pada bahagian perut tu agak kembang-kembang, tapi sebenarnya dapat menutup masalah kebuncitan perut.haha walaupun perut saya ada bunc** sedikit, tapi tak berapa nampak sangat dengan baju peplum ni, nampak perut saya flat jerk...ahaaiiii :)

3 comments:

NARDtheNERD said...

kz nabihah punya peplum pun sopan2 dear.. :)

ziha said...

yup....ade gak survey2 situ :)

Emy ilhamie said...

Murahnye tempah puplum rm 26.00 je... isy. untung la ade makcik pandai jait :)

Jom exchange link :
http://rujukvitaminku.blogspot.com/